Info

(pentru a vizualiza un capitol click pe sageata in jos)

Termeni si conditii:

Produse si livrare

Sunt expuse pe site pentru prezentare toate produsele existente in depozit! Stocul se poate modifica zilnic, astfel va rugam sa asteptati telefonul nostru de confirmare a comenzii, sau daca nu va sunam in 24 ore sa ne contactati pentru a verifica disponibilitatea produselor comandate. Unele produse existente pe site pot sa nu se mai afle deloc in stoc in depozit. Va multumim pentru intelegere!

Livrarea produselor se face local in jurul orasului Marghita, judetul Bihor, sau prin fan curier doar la cerere telefonica la comenzile mici ca si dimensiune.

1. Crearea si accesarea contului

Din meniul principal dati click pe Contul meu unde veti avea 2 optiuni:

Sa va creati un cont nou:

Completeaza formularul cu datele tale.
Toate campurile marcate cu *) sunt obligatorii.
Verifica informatiile introduse si apasa butonul ‘Inregistreaza’

Sa va logati daca sunteti inregistrati deja:

Pentru a-ti accesa contul, introdu numele de utilizator si parola apoi apasa pe ‘Autentificare’.

In cazul in care ai uitat datele de autentificare acceseaza optiunea „Am uitat user/parola” – daca aveti probleme contactati-ne.

Puteti face o comanda si fara a fi inregistrat- vezi pasul 2

2. Selectarea produselor

Navigarea prin categoriile de produse disponibile in site se poate face accesand sectiunea categoriilor de produse din meniul pentru navigare plasat in partea stanga a paginii, sau accesand pagina Produse din meniul superior.

Cel mai simplu mod de a gasi un produs este folosirea cautarii, sau daca nu va descurcati va stam la dispozitie prin discutii LIVE sau prin formularul de contact atunci cand nu suntem online.

Utilizarea meniului pentru navigare
  • Produsele sunt impartite pe 3 nivele de categorii si subcategorii;
  • In mod automat, sub optiunea de cautare a produselor, sunt afisate categoriile principale (1);
  • Daca tineti cursorul pe o categorie principala va deschide urmatorul nivel (2), continand subcategorii de produse;
  • Daca dati click pe o categorie sau subcategorie se va deschide pagina respectiva
  • Click pe butonul „Detalii”,  poza sau denumirea unui produs va deschide pagina cu detaliile acestuia
  • Dupa ce accesati pagina produsului puteti insera cantitatea dorita (precum si alte notite daca este cazul) apoi apasati pe optiunea Adauga in cos pentru a adauga produsul in cos.

3. Cosul de cumparaturi

Indiferent de pagina in care va aflati pe site, veti avea acces oricand la cosul de cumparaturi (daca aveti adaugate produse in el) , folosind una din cele doua variante:
  • In bara de meniu in partea dreapta aveti permanent cosul si valoarea produselor acestuia;
  • Dupa ce adaugati un produs in cos veti avea in dreapta si un cos mobil cu detalii.
Din interiorul cosului puteti sa:
  • modificati cantitatea pentru oricare dintre produse (click pe actualizeaza cos apoi);
  • renuntati la un produs sau la toate;
  • lansati comanda pentru produsele si cantitatile selectate.

4. Lansare comanda:

O comanda poate fi lansata din ‘Cosul meu’ prin butonul La finalizare comanda„.
Se va deschide apoi fereastra unde trebuie sa introduceti datele de facturare si livrare, puteti face alte „Mențiuni Comandă” daca este cazul  (ex: nu sunteti acasa in ziua respectiva sau nu aveti nevoie de materiale decat intr-o anumita zi)
Plaseaza comanda”  va finaliza procesul si veti fi sunati in scurt timp de noi pentru a confirma comanda, deasemenea primiti si un mail cu detaliile comenzii.

5. Transport produse

Costul de transport variaza in functie de cantitate si localitatea unde trebuie facuta livrarea!

Plata se face Ramburs la livrare!

Momentan livram doar in jurul municipiului Marghita (maxim 20km), judetul Bihor!

Comenzi mici ca si dimensiune se pot livra si in tara prin FAN COURIER la cerere !

Intrebari/Informatii UTILE!

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
  • Economisesti TIMP SI CONFORT ;
  • Avem o serie de facilitati pentru a ne sustine clientela: discounturi ; promotii diverse
  • Un mod accesibil de a viziona toata gama noastra de produse;
  • Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in orele de program in ordinea inregistrarii lor si livrate in functie de anumiti factori;
  • Deasemenea scapati de inghesuiala si statul la rand in zilele aglomerate
  • Va ia doar cateva minute sa faceti o comanda, astfel va ramane timp pentru a va continua treaba, iar noi ne vom asigura ca produsele ajug cat mai repede la dnv.

 

Cum pot anula o tranzactie?

Anularea tranzactiei este posibila  prin toate variantele de contact fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. Daca nu puteti fi contactat pentru a confirma comanda, comanda dvs. va fi automat anulata in ziua respectiva!

Cand imi sunt livrate produsele?

Timpul de livrare variaza intre 0-24 ore lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii  in functie de zona in care va aflati si disponibilitatea masinilor noastre.

Cu cat comanda este mai mare cu atat timpul de livrare va fi mai scurt; deasemenea cumparand frecvent de la noi veti deveni clienti fideli astfel deveninti prioritari la transport si la toate beneficiile noastre , la fel si in cazul meseriasilor;

Comenzile mici dureaza putin mai mult,  pana se cumuleaza.

Cum pot schimba un produs cumparat?

Produsele achizitionate se pot schimba in termen de 10 zile lucratoare de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:
  • Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu desfaceti, nu zgariati produsul;
  •  Returnarea produselor se face la depozit pe cheltuiala clientului;
  • Pentru a fi schimbate este nevoie de actul (bon/factura) primit la cumparare sau livrare;
  •  In schimbul produselor returnate clientul va achizitiona oricare alte produse;
  • Doar in cazuri speciale (produs defect, eroare de comanda, greseli etc)  se vor restitui banii;
  • Nu se pot restitui: tigla; caramida (bloc ceramic) ; produse la kg sau taiate la metru, deasemenea cele care nu respecta prima conditie.
Daca am reclamatii, nelamuriri sau alte probleme, cui ma adresez?
Se pot face prin toate modalitatile de  contact .
La oricare din ele va vom raspunde prompt.
Va rugam cititi si:
Politica de confidentialitate
Termenii si conditiile 

 

Magazin online

Comanda minima 100 LEI !